نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
گزینه مشترک مدیران و كادر فنی یووه برای خط میانی

گزینه مشترک مدیران و كادر فنی یووه برای خط میانی

 

یوونتوس همچنان در تلاش است تا بتواند گزینه‌ای قابل اتكا برای خط میانی‌اش دست و پا كند. آنها در هفته‌های گذشته شرایط هافبك‌های فراوانی را زیر نظر گرفته‌اند اما تا این لحظه هیچ‌كدام از آنها به یووه نزدیك نیستند.

 

علی‌رغم انتقال آرون رمزی و آدرین رابیو، یووه به دنبال یك هافبك خلاق و قدرتمند است تا با سپردن سكان میانه میدان به او با خیال راحت تكلیف نهایی این بخش از زمین را برای فصل جدید مشخص كند.

 

طبق آنچه Calcio Mercato خبر داده، مائوریتسیو ساری به فابیو پاراتیجی اعلام كرده كه میانه میدان از نظر او هنوز كامل نشده و نیاز به یك هافبك دیگر تا پیش از شروع فصل بسیار جدی و لازم است.

 

پاول پوگبا نخستین انتخاب كادر مدیریتی باشگاه یوونتوس برای خط میانی این تیم بوده است. با این حال موضع‌گیری‌های سرسختانه شیاطین‌سرخ و رقیبی قدرتمند به نام رئال‌مادرید باعث شده تا یووه با دیده تردید به تحق پروژه بازگشت ستاره سابق فرانسوی‌اش به تورین نگاه كند.

 

دومین گزینه فهرست یوونتوس برای پر كردن خلأ خط میانی‌اش به ایسكو ستاره 27 ساله كهكشانی‌ها اختصاص داشت. با اینكه انتقال او از مادرید به تورین نیز دشواری‌های خاص خود را داشت اما مصدومیت ناگهانی ماركو آسنسیو باعث خواهد شد او در رئال بماند و از این تیم جدا نشود.

 

سرگئی میلینكویچ ساویچ نیز هرچند دلخواه ساری نیست اما با شدتی كمتر نسبت به سال گذشته همچنان از سوی پاراتیچی به عنوان گزینه‌ای جایگزین زیر نظر قرار داشت. با این حال پیش‌قدم شدن منچستر یونایتد باعث شده تا احتمال ضعیف حضور او در خط میانی یووه نیز منتفی شود و این هافبك صرب به جای تورین به احتمال فراوان راهی منچستر شود.

 

یكی دیگر از گزینه‌های مستعدی كه در رادار یوونتوس برای به خدمت گرفتن به عنوان هافبك در این تیم قرار داشت؛ نیكولو زانیولو بود. این پدیده نوظهور فوتبال ایتالیا اما در روزهای اخیر و پس از جلسه با فونسه‌كا و پتراكی متقاعد شده تا همچنان به كارش با جالورورسی ادامه دهد و آنها نیز در قبال این اعتماد به او قول افزایش میزان دستمزدش را داده‌اند. هرچند او به خاطر جوانی و كم‌تجربه بودن در اولویت برای حضور ثابت در خط میانی یووه نبود اما با توافقات او و رم، دیگر در همان حد محدود نیز در دسترس نخواهد بود و احتمالاً در پایتخت ایتالیا ماندنی است.

 

 

با از دست رفتن گزینه‌های یووه برای خط میانی، تنها امیدهای بیانكونری فعلاً به كریستین اریكسن هافبك تهاجمی تاتنهام دوخته شده است. این بازیكن دانماركی كه تنها یك سال دیگر از قرارداش با اسپرز باقیمانده، البته یك مخالف سرسخت را برای جدایی از این تیم رو به روی خود می‌بیند: مائوریتسیو پوچتینو. با این حال او تنها گزینه مورد توافق مدیریت و كادر فنی یوونتوس است. یوونتوس امیدوار است بتواند این بازیكن گرانقیمت را با ایده‌هایی نظیر معاوضه با پائولو دیبالا راهی تورین كند.

 

پوچتینو نیز كه از علاقه غول‌هایی همچون رئال، منچستر و یووه به این بازیكن آگاه است به تازگی در مصاحبه‌ای ابراز امیدواری كرده كه این بازیكن در لندن بماند.

 

پنج سال است با اریكسن کار می‌کنم و به سبک بازی او اعتماد دارم. او یکی از بهترین استعدادهای فوتبال جهان است. می‌دانم تیم‌های زیادی به دنبال او هستند با این حال امیدوارم كریستین در تاتنهام بماند.

 

اریكسن در آستانه جدایی از تاتنهام قرار دارد و علی‌رغم قیمت‌گذاری 130 میلیون یورویی این باشگاه بر روی او، اما مذاكرات مدیر ورزشی اسپرز با پی‌اس‌جی برای به خدمت گرفتن ژولین دراكسلر هافبك آلمانی پاریسی‌ها نشان از پذیرفتن واقعیت جدایی اریكسن با آنها است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: